Centraal Beheer gaat partnership aan met Startupbootcamp E-commerce
Centraal Beheer verbindt zich voor drie jaar als partner aan startup-accelerator Startupbootcamp. De verzekeraar neemt deel aan het E-commerce-programma van Startupbootcamp dat vandaag van start gaat. Centraal Beheer verwacht veel te kunnen leren van de innovatiekracht en de manier van werken van startups. Andersom kunnen E-commerce-startups profiteren van de ervaring en kennis die de Centraal Beheer-mentoren meebrengen.
Voor Centraal Beheer past het partnership met Startupbootcamp goed bij de innovatiestrategie. Het bedrijf verwacht door de samenwerking de eigen businessinnovatie te vergroten, en te kunnen leren van nieuwe technologieën en van de manier waarop startups werken. Voor de startups die deelnemen aan Startupbootcamp is er ook voordeel te behalen. Zij profiteren van de expertise, het netwerk en de distributiekracht van Centraal Beheer bij het ontwikkelen van hun eigen business.
Robin Clements, directeur bij Centraal Beheer: “Innovatie speelt zich ‘buiten’ af. Daar willen wij als organisatie onderdeel van zijn en aan meewerken. Door partner te worden van Startupbootcamp, zetten we daarin een volgende stap. Wij geloven in de kracht van het verbinden van startups met de business van Centraal Beheer. Door samen te werken met jonge, innovatieve E-commerce-bedrijven maken wij onze organisatie ondernemender en innovatiever. Dat zorgt ervoor dat wij beter en sneller in kunnen spelen op de veranderende klantbehoeften en maatschappelijke veranderingen.”
Patrick de Zeeuw, mede-oprichter van Startupbootcamp: “Ik ben trots dat wij een partnership hebben gesloten met Centraal Beheer voor ons E-commerce-programma en dat hun experts mentoring gaan geven aan onze startups. Centraal Beheer is een toonaangevende verzekeraar met jarenlange ervaring in de markt. Daar kunnen onze startups veel van leren. Andersom verwacht ik dat jonge, innovatieve bedrijven Centraal Beheer kunnen helpen om nieuwe producten sneller naar de markt te brengen en om beter in te spelen op de snel veranderende behoeften van de consument.”