SAP Labs France, de SAP-dochteronderneming die zich bezighoudt met R&D-activiteiten, kondigt de opening aan van haar Customer Experience Center in het Zuid-Franse technologiepark Sophia Antipolis. Dit nieuwe experience center is helemaal gewijd aan AI.
Excluton, producent van betonnen bestratingsproducten, transformeert zijn HR- en planningsprocessen met de workforcemanagementsoftware van Dyflexis. De invoering heeft geleid tot aanzienlijke efficiëntieverbeteringen en kostenbesparingen.
Crayon en IBM hebben samen de eerste IBM ESG Envizi opdracht in de Benelux binnengehaald bij een groot internationaal netwerk van accountants-, belasting-, consulting- en consultansykantoren die professionele diensten leveren.
De website Business & IT is 10 jaar geleden live gegaan. Wat is er sinddien veranderd aan de werkplek? Die vraag legde de redactie voor aan Wirendra Ramdjielal (Wirie), CEO van Informatel.
De verbeterde EAT is een hardware-apparaat van Verizon Connect dat de Reveal- en Fleet-producten van het bedrijf ondersteund. Het helpt bij het beheren van apparaatgegevens, zoals status, locatie, productiviteit en gezondheid.
HAN University of Applied Sciences (HAN) gaat haar HR-dienstverlening optimaliseren met behulp van SAP SuccessFactors. De overstap naar het HR-platform moet de ervaring van medewerkers rondom HR-processen verbeteren. SAP-partner HuRis begeleidt het implementatietraject bij de HAN.
Onderzoek van KnowBe4, aanbieder van ’s werelds grootste platform voor security awareness en gesimuleerde phishing, stelt vast dat ruim 66% van de Nederlanders wachtwoorden opslaat in webbrowsers - groot aantal weet niet dat dit (automatisch) gebeurt
De nieuwste toevoeging aan het EPOS IMPACT portfolio is een on-ear, bekabelde USB-headsetreeks, die gebruikmaakt van microfoontechnologie om vol en natuurlijk geluid te leveren.
Menselijk contact blijft voorlopig belangrijk bij de klantenservice van bedrijven, maar er komt een generatie klanten aan die openstaat voor AI-gedreven dienstverlening. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van ServiceNow