Blogs
Eén fabriek, twee realiteiten: hoe digital twins de maakindustrie versnellen
Digital twins worden steeds populairder. Er wordt voorspeld dat de wereldwijde markt voor digital twins in 2030 meer dan 150 miljard dollar aan omzet zal kennen. In verschillende sectoren helpen ze processen slimmer maken, onderhoud voorspellen en productielijnen optimaliseren.
AI in het contactcenter: hoe voorkom je burn-out bij contactcentermedewerkers?
Volgens Calabrio’s State of the Contact Center onderzoek gebruikt 98% van de contactcenters tegenwoordig AI in hun klantprocessen. En hoewel de technologie medewerkers nog niet vervangt, verandert het wel hun manier van werken
Maak bedrijfscontinuïteit werkelijkheid met een cyberweerbaarheidsstrategie
Alleen een uitgebreide, meerlaagse cyberbeveiligingsstrategie kan de veiligheid van bedrijfsgegevens en de bedrijfscontinuïteit garanderen. Alleen een back-up van data maken is onvoldoende.
Van reactief naar proactief: netwerkbeheer met voorspellende kracht
Netwerkstoringen komen in de industrie regelmatig voor. Ongeveer een derde van de industriële bedrijven geeft aan dat ze hier één tot drie keer per maand mee te maken hebben, en bijna zeven procent ervaart ze wekelijks. Deze storingen kosten bedrijven niet alleen tijd, maar vooral ook geld.
Compliance recording: hoe je met Microsoft Teams Telefoon aan alle eisen voldoet
Compliance recording is heel belangrijk. Vooral in de financiële sector. Met de nieuwe functie Compliance recording in Teams Phone Mobile, weet je zeker dat je aan de juiste wet- en regelgeving voldoet
De verborgen kosten van gratis software
Gratis software, of freeware, is voor veel werknemers ideaal. Het is namelijk gratis, heel geschikt voor enkele specifieke toepassingen en vaak makkelijk te installeren. Het nadeel is dat freeware wordt betaald met data die teruggekoppeld wordt naar de leverancier. Freeware speelt in op het vrolijke gevoel dat mensen krijgen als iets gratis is. Maar...
Technologie (ook AI) is geen doel op zich: wat je ermee doet telt
Functies binnen contactcenters ondergaan een ingrijpende transformatie nu technologie het werk verbetert. Wat ooit door velen werd gezien als een uitzichtloze baan in een sector waarin burn-out en ontevredenheid hoogtij vieren begint nu aan populariteit te winnen. 66 procent zegt al met al tevreden met hun baan te zijn.
Kijken: De Verschilmakers met Weco en Yumen Bionics
5G kan op veel verschillende manieren het verschilmaken. Denk aan duurzame energie opwekken uit golven op zee. Maar ook aan het in hun kracht zetten van kinderen met de spierziekte Duchenne.
IoT bij KLM: dit zijn de slimme oplossingen van Odido
Voor de grootste luchtvaartmaatschappij van Nederland zijn snelle en goedwerkende communicatiemiddelen heel erg belangrijk. Daar helpt Odido KLM al sinds 2015 bij. Internet of Things (IoT) is een innovatie die steeds meer voet aan de grond krijgt.
Het gaat niet om wáár we werken. Het gaat om hóe we samenwerken
Vijf jaar na de pandemie is hybride werken in Nederland niet langer een voorrecht of uitzondering. Het is inmiddels een vast onderdeel van de organisatiecultuur, waarin flexibiliteit, samenwerking en doelgerichte verbondenheid centraal staan. Maar er is nog wel werk aan de winkel.










